Tankar!


Sitter här med lite tankar om vad jag ska skriva.

Finns lite idèer.

Men först måste jag ta ett par Drakfrågor.

Fråga nr:13


Vilken julkalender tycker draken bäst om?

Olaswing-Drakens storverk.

Fråga nr:14


När sover en drake bäst?

Olaswing- När han tagit dagens sista flygtur över det nerbrända landskapet.

Det var dagens frågor.

Nu till något annat.

Så jobbig helg det var med stormen.

Vi fick klara oss utan ström i ett och halvt dygn.

Men det var bara att tända ljus och elda i vedspisen, så vi klarade oss.

Jag tog med mig vatten från Emmaboda så att vi inte blev utan det.

Vi täkte oss för och lät bli att öppna frysen.

Den klarar sig längre utan ström då.

Med andra ord så gick det ganska bra.

När jag skulle till jobbet på måndagsmorgonen så fick jag stanna och såga av ett träd.

På ett annat ställe fick jag vända och ta en annan väg.

I dag på morgonen mötte jag saltbilen.

Usch.

Ha nu en bra dag.

Olaswing.

Kommentarer
Postat av: MiaSwing

Jaså - var det dax för lite frågor igen...



Vi kör väl på då:



Fråga nr:13



Vilken julkalender tycker draken bäst om?



Olaswing-Drakens storverk.

Miaswing-Pumans-Huvudvärk...eller näe - det var

den jag tycker sämst om...



Fråga nr:14



När sover en drake bäst?



Olaswing- När han tagit dagens sista flygtur över det nerbrända landskapet.



MiaSwing - När han masserar Pumans rygg - somnar ju tvärflöjt då...



2011-12-02 @ 07:03:14
URL: http://miaswing.blogg.se/
Postat av: HMM

Ingen tycker om storm.

Den ger allt en annan form.

Tänker på Gudrun och hur det kändes för viltsvinen

när helt plötsligt deras bosatd var borta.

Undrar om de ringde till Hyresgästföreningen?

2011-12-02 @ 18:49:46
Postat av: HMM

Dina drakfrågor svara jag inte på.

Eller jo...vänta:



Draken tycker bäst om julkalendern utan chockolad i. För den bränns vid i hans käft!



Och han sover bäst precis efter han har haft parningsritualen med sin skogkärring!



Ses imorrn. För då kommer jag! Öl hemma???? Säng ledig? Eller skall ni med på Bubbetorps Julmarknad??

2011-12-02 @ 18:53:52
Postat av: HMM

Oj då.....någon verkar vara arg på mig? Inget svar als?

Undrar vad jag gjorde för fel denna gången?

Vem ha sagt att livet skall vara lätt??

2011-12-04 @ 14:11:45
Postat av: olaswing

Hmm det är tekniska problem här.

Kom inte ut på nätet på hela helgen.

Jag är inte arg.

2011-12-05 @ 17:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0