14 feb eller allahjärtans dag



Ja då var det alla hjärtans dag.

Älsklingen är på föräldramöte.

Hur nu någon kan komma på ideen att ha det just denna kvällen.

Men det är ju som det är.

Jag får laga något gott som vi kan äta när hon kommer  hem.

Har köpt blommer och något gott bubblande att dricka.

Det har varit en lugn dag här på torpet i dag.

Var rätt så kallt att vara ut och greja.

Nu är det bara en dags jobb kvar ute med grävning och avloppsbyte.

Blev ju lite extrajobb, vi ville ju ha en riktig bilparkering på tomten.

Blir jättebra, man ska inte ha bilen på gräset.

Sedan har jag lite kvar att fixa och så ska jag greja golvet i stenkällaren.

Ska bli skönt när allt är färdigt.

Ha en bra dag.

Olaswing







Kommentarer
Postat av: Swingwn

Satt o längtade hem till draken hela tiden på det sega mötet.

Det var så fint när jag äntligen kom hem, med bubbel och god mat...knoppnavel...bedtajm!

2011-02-15 @ 09:21:34
URL: http://miaswing.blogg.se/
Postat av: olaswing

Ja det var så mysigt och gott.

Vi har det bra vi två.

2011-02-15 @ 18:40:37
URL: http://olaswing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0