Ola




Då sitter man här och försöker få ihop några rader igen.

Ska skriva något lättare i dag.

Ja  i alla fall för läsaren.

Har tänkt att förklara det här med namnet Ola.

Det var ett namn som dögk upp i början av Marias och mitt förhållande.

Jag berättade för henne att jag hade en del minen från barndomen som jag inte bearbetat.

Då sa Swingen, skriv ner det du vill ha fram.

Bra ideé sa jag och så blev Ola till.

Finns många saker att berätta men dom kommer längre fram.

Har upptäckt att det är lättare att skriva under namnet Ola.

Sedan att det blev Olaswing beror på Maria.

Hon annvänder Miaswing när det skrivs och eftersom vi är tillsammans så blev det helrätt med Olaswing.

Vi är tillsammans i bloggvärden också.

Kram på dig Swingen.

Ha en bra dag.

Olaswing

Kommentarer
Postat av: Swingen

Ja - det är något med "alias" som gör att vi får fram andra och kanske undermedvetna sidor hos oss. Lite lagom kittlande sådär...

2011-02-24 @ 07:14:33
URL: http://miaswing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0