Utbildning



En rubrik som ger förväntningar och kunskap.

Har följt Miaswings blogg ett tag  och sett en kurs som man kan delta i på fullt alvar.

Den handlar om relationer.

Men se upp så att det inte slutar på fel sätt om du deltar i kursen.

Ja det kan ju sluta på rätt sätt också.

Valet är ditt och bara ditt.

Det är så man ska tänka.

Att ens  egna val

påverkar hur det går för en här i lvet.

Med andra ord så har man ett ansvar för sina beslut.

Man får ta ansvar för följderna också.

Detta kan ju vara både negativt och positivt.

Ha en bra dag.

Olaswing


Kommentarer
Postat av: Miaswing

Du valde mig och jag valde dig och det tog vi minsann ansvar för. Kan det vara både negativt och positivt?

Och om jag väljer åt dig och du väljer åt mig...tror du det blir bra då :)))

2011-02-04 @ 07:38:37
URL: http://miaswing.blogg.se/
Postat av: HMM

Ni verkar mest ta hand om varandra!

Så det blir bra i vilket fall som helst!

2011-02-04 @ 08:23:33
URL: http://jorgenkranz.wordpress.com
Postat av: olaswing

Till miaswing.

Det är klart att det blir bra.

Vi har ju varandra här i paradiset.

Kram

2011-02-04 @ 19:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0