Efter helgen

Ja då var det måndag igen.

Jag tittade på statrstiken över antalet besökare här på min blogg.

Ser en stark trend.

Antalet minskar när det blir helg.

Då undrar jag var är dom då i stället.

Är dom religösa och aktar sig från en blogg där vad som helst kan hända.

Eller ägnar dom sig åt nära och kära, då är dom lite upptagna förstås.

Det här var inte lätt.

Får nog fundera lite.

Nu har jag tänkt klart.

Måste vara nära och kära som rycker i dom.

Ha det nu så bra.

Olaswing

 


Kommentarer
Postat av: Happymeanman

Det var konstig OLa för hos mig är det nästan tvärtom. Besöksantalet stiger på helgerna. Kan det vara så att du sällan skriver nåt om helgerna?

Alla vet ju att du är för upptagen med att tillfredställa din kvinna på samtliga punkter gällende ett äktenskapsliknande förhållande om helgern! Så jag tror det bero på det i ditt fall!

2011-01-31 @ 23:50:50
URL: http://jorgenkranz.wordpress.com
Postat av: MiaSwing

Ja söta Ola. Jag får nog hålla med HMM där.

Om du skriver lite mer på helgerna så får du säkert fler besökare.

Men vilka är viktigast - Dom eller JAG?

2011-02-01 @ 07:02:13
URL: http://miaswing.blogg.se/
Postat av: Happymeanman

Det bidde ett resultat av BadRelation-skolan.

Tryck på rätt knapp och Mia reagera!

Klart hon skulle hänvisa till att HON

är viktigast!

Se dig för nu OLA, även om hon kommer att neka

att det är så....skriv alldrig mer på helgerna.

Det kan blir HENNES tid du slöser med!!



( Den kommentarer var HMM riktig nöjd med! )

2011-02-01 @ 07:17:16
URL: http://jorgenkranz.wordpress.com
Postat av: olaswing

Vad jag har märkt så är någon lite avis.

Jag vill inte peka ut någon men namnet börjar på j och slutar på z.

Kalla mig Sherlock.

2011-02-01 @ 18:27:56
Postat av: olaswing

Till Miaswing.

Du vet vem jag tycker är viktigast eller vad.

Kärleken.

Kram

2011-02-01 @ 18:30:37
Postat av: happymeanman

Avis?

Jürgen Kranz börja på J och slutar med z....???

NJa.......om det nu är så vet jag inte. Men stryk skall du ha för du fick det så bra........"skratt"!

2011-02-01 @ 20:21:17
URL: http://jorgenkranz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0