Förrviring.







Jag läste på miaswings blogg om djurförsök.

Det skulle bara förbjudas.

Swingen berättade också om ögonen hos ett skadat rådjur.

För ett tag sedan upplevde jag den där blicken det var inte så trevligt att se jag tyckte så synd om det.

I söndags var doggen och jag ute på promenad.

Vi passerade två rådjur  som stod i vägkanten bara fem meter från oss.

Fick hålla koll på hunden så att hon inte jagade efter i den djupa snön när dom sprang iväg.

Tänk vad man kan få uppleva här ute i skogen på en promenad.

Finns mycket vilt här som man får se och höra på promenaderna.

Till rubriken förrviring.

Klart man blir förrvirad ibland när man bor i skogen och hör människors dumma påhitt och kortsiktiga beslut.

Sådana naturuppleveser och sedan läser man om olika djurförsök för att ta fram olika onödiga mediciner åt

människan.

Sedan har vi ju miljöfförstörningen och det moderna jordbruket.

Usch!!!!!!!!!!

Ha nu en bra dagoch simma lugnt.

Olaswing


Kommentarer
Postat av: MiaSwing

Ja - det finns mycket hemskt. det är ju inte bara mediciner. Det är ju smink, cigaretter, hårschampo,hjärnförsök, med kablar i hjärnan på katter, bara för att se deras reaktion. Fruktansvärt! Tur att det finns goda saker i livet som väger upp åtminstone en del av allt det onda.

2011-01-19 @ 07:49:55
URL: http://miaswing.blogg.se/
Postat av: olaswing

Jag ville inte räkna upp allt det där negativa.

Men jag vet att det finns så mycket positivt som väger upp det.

Kram på dig.

2011-01-19 @ 18:55:49
URL: http://olaswing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0