Öland party-del:2




Nu forsätter storyn.
Jag var på besök hos några kompisar, dom sa vi går in
till granngården och ser om det är något på gång.
Där var lugnt för dom var i nästa hus där sommargästerna hade ff.
Det var bara att gå ut och ta in något drickbart, käk stog det allaredan på bordet.
Stämmningen blev hög ganska snabbt.
Alla som behövde gå ut på dasset fick ett råd innan.
Stäng dörren och var försiktiga.
När någon missade det så förstod jag varför.
Nu pratar vi om vildsvin här men där var det riktiga stora sugger som ville vara med.
Dom grymtade och försökte ta sig in.
Men varje gång blev dom utkörda, vi ville inte ha några fyllesvin med på festen.
Framåt natten så var det lugnt och vi slocknade också.
Tänk att folk betalar för att bo mitt i en grishage.
Det skulle vildsvinens vänner veta om.
I morgon blir det del 3.
Vem körde över en högtalare?

Ha en bra dag.
Olaswing

Kommentarer
Postat av: HMM

Du Ola......du måste nog snart uppsöka en terapeut! Det verkar vara helt omöjligt att du inte skulle ha en neuros! Först döda grisar som råttorna kalasar på...nu grisar som skall med på toan....och alltihop på Öland......alla vet ju att på den tiden där du var ung fanns det mycket inavel på Öland!

Tror nog att grisarna som hyrde ut sovplatser med grisar på toan och mitt i grisahögen var ena ritiga grisar själva!!

Tur bara att du är från EMMABODA!!!

Men det med en överkörd högtalare...det låter kul!!

Den berättelsen väntar jag på med spänning!

Men sen kommer det väl mera om grisar antar jag .....?

2011-03-01 @ 21:15:18
URL: http://jorgenkranz.wordpress.com
Postat av: Swing

Jag kan ana ett mönster i ditt liv...griseri och svinpälsar.

Tur för mig, att du har brytit dessa grisiga mönster och bytt bana till hundliv istället...

2011-03-02 @ 07:27:55
URL: http://miaswing.blogg.se/
Postat av: olaswing

Grymt vilka kommentarer man får.

2011-03-02 @ 19:33:41
URL: http://olaswing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0