Öland party-del:4





Ja då ska vi se vad som hände en lördag klockan ett.
Jag och en kompis som heter Peter satt och pratade en fredagskväll.
I morn är det ungdomsdans i byggdegården och vi har ju gångavstånd dit.
Då blir det party sa Peter, ja vi börjar väll tidigt svarade jag.
Klart sa Peter, kom hem till mig när du vaknat så drar vi igång.
Lördag förmidda gick jag ner till Peter och vi drog igång festen.
Vi åt lite och drack nog ganska mycket för efter några timmar så var klockan nog nästan ett,
då upptäckte vi att det var mycket besök av John Blund.
Vi var jättetrötta och mådde inte så bra.
Med andra ord vi var bakis allaredan klockan ett samma dag.
Frammåt kvällen hade vi piggnat till och drog iväg mot byggdegården.
Dom andra i gänget skrattade när dom fick höra att vi haft en tuff dag.
Det här var också något som inte föll i glömska så snabbt.
Så kan det gå ibland men det finns nog lite andra historier
i mina gömmer som också levde länge i folks minnen.
Tänker på en historia som jag ska berätta i morgon.

Ha en bra dag.
Olaswing

Kommentarer
Postat av: Swingen

Haha - det verkar som det mesta hände före och efter kl ett...ganska aktionbefriat att somna :)

2011-03-04 @ 06:44:05
URL: http://miaswing.blogg.se/
Postat av: HMM

Nu när jag läst en hel del om Olas liv som det varit .......säger jag bara en sak: Vilken tur han träffade Mia!!!!

:)

2011-03-04 @ 08:32:29
URL: http://jorgenkranz.wordpress.com
Postat av: olaswing

Det var inte tur att jag träffade Swingen.

Vi bestämde bara att vi skulle träffas.

2011-03-05 @ 12:17:33
URL: http://olaswing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0