Öland party-del:5,5





Avsnitt 5,5 är en luring.
Det kommer inte alls att handla om Ölandspartyn, det gör nr:6 i stället.
Dagens avsnitt handlar om vad jag hittade på i helgen.
Vädret var fint och solen sken medans tempraturen steg.
Jag hade en hög med grovt grus som skulle in och höja golvet i stenkällaren.
Började på lördagen och efter någon timmes ösande så stannade jag upp och vilade en stund.
Gick in i källaren och kände efter hur det var att stå  på den nya golvhöjden.
Energierna där inne kändes välkomnande, en känsla man inte upplevt därinne förut.
Det blev kväll och jag fick fortsätta på söndagen.
Lika finnt väder på söndagen och jag körde kärra efter kärra med grus.
Frammåt kvällen var jag färdig med den högen, 5 cubikmeter ungefär.
Nu ska golvet vila lite och sedan ska det på ett lager med finare matrial.
Vilken underbar kännsla det var att gå in i källaren.
Man kände sig välkommen av den.

Ha en bra dag.
Olaswing



Kommentarer
Postat av: MiaSwing

Kan bara hålla med. Kändes jättehärligt att gå in där o sen sitta ute en stund mot väggen med näsan mot den sköna vårsolen. Fick lyssnandes på en talgoxe som var lite spelglad. Näe - det var inte poker...

2011-03-08 @ 07:08:43
URL: http://miaswing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0