Politik?





Nu kanske du tror att jag ska kommentera sossarnas val av partiledare.
Men  det ska jag inte.
Däremot har jag funderingar på sättet som man använder sig av.
Har man gått bakåt så mycket på två val bör man nog tänka om på mer än en sak.
Varför ska man bara ha en kandidat att rösta på.
Ha tre eller fyra som får förklara sig hur dom tänker och vill utveckla partiet.
Lägg sedan ner tramset med kongressen.
Låt partimedlemarna rösta, demokrati.
Var bara några tankar, ska inte bli långrandig som en pamp.

Ha en bra dag.
Olaswing

Kommentarer
Postat av: HMW

Näe, det trodde jag verkligen inte att du skulle kommentera. Du är överraskningarnas man.

Men är det märkligt eller vad.

De väljer en som ser ut som en ny Guran, fast med mustasch då. Ta bort mustaschen, så kan man inte skilja på dem. Förräns man hör honom prata. Det är redig småländska det - nästan...

2011-03-11 @ 06:40:25
URL: http://miaswing.blogg.se/
Postat av: HMM

Ja, nu kan jag inte skriva nåt här för jag begriper ingenting om politik mera än att dom är legetimerade lögnare med jättelön!

Men jag kan tänka så här:

Bättre en mustaschprydd nobody än en till socialdemokrati konverterat Gydrun "Wodka" Schyman!!!

Tack för ordet Herr Talman!

2011-03-11 @ 08:49:07
URL: http://smafixarnas.wordpress.com
Postat av: olaswing

Till HMW.

Det är klart att jag inte kan låta bli ett sådant tillfälle.

Han är inte föreslagen för sitt utseende, utanför att han talar småländska.

Tänk så många som kommer att förstå honom.

2011-03-12 @ 17:59:01
Postat av: olaswing

Till HMM.

Man behöver inte begripa politik för att ha en åsikt om dom som pysslar med det.

Det är det fina med demokrati.

Du får tycka och tänka vad du vill.

2011-03-12 @ 18:03:53
Postat av: HMM

Det säger du .......

2011-03-12 @ 18:52:22
URL: http://smafixarnas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0