Reklam och andra skitprogram





Nu är det dags att ge sig på televisionen och reklamavbrott,
dålig reklam och skitprogram.
Ica-Stigs reklam är rolig och bra.
Men alla dom här snuttarna om ob, bindor och inkontinensskydd,
kan jag vara utan.
Tror dom att kvinnan är helt hjärnbefriad, men det är nog män som gör den reklamen.

Om du har tro
så köp vita-pro
ta det kallt
hjälper mot allt

Eller ett bilmärke som har öppet på nätet dygnet runt,
hallå när stänger internet, aldrig.

Sen är det ju det här med SVT.
Vilken skit för det mesta.
Finska nyheter varför?
Har dom ingen tv i Finland?
Vad är UR för något?
Finns ju skola och internet.
Såg en programtitel.
"Porträtt av en död - poeten Pentti Saarikoski".
Vad har han att säga, talar han svenska.
Tur att jag lagt mig i sängen och sover när detta ultimata program sänds.
Hade nog bytt kanal innan.
Varför ska alla program gå i repris minst 5 gånger på en vecka och sedan visas varje år.
Snacka om ideétorka.
Nu gör jag ett reklamuppehåll, ska peta in en pinne i brasan.






Tillbaka.
Ja tänk alla reklamavbrott på vissa kanaler.
Program i fem minuter
reklam i tio minuter
program i tio minuter
reklam i fem minuter
Ja så håller det på i en hel timme innan programmet är slut.
Nu orkar jag inte klaga mer utan jag får ta och stänga ner.

Ha en bra dag.
Olaswing

Kommentarer
Postat av: HMM

Mia skrev idag att du alltid var glad och positiv!

Det sket sig ju rejält här ikväll!

2011-03-15 @ 21:08:38
URL: http://smafixarnas.wordpress.com
Postat av: HMW

Han blir ju glad, så fort jag stänger av TVn.

Men bättre rim än i reklamen i allafall!

Puss Ola

2011-03-16 @ 07:01:00
URL: http://miaswing.blogg.se/
Postat av: HMM

Ja jag håller med. Reklam är en pina!

2011-03-16 @ 07:56:13
URL: http://smafixarnas.wordpress.com
Postat av: Anonym

Ja det där med reklam är så tråkigt..

som solsidan på söndagar.

börjar 20.00-20.30.. Dom kanske sänder 15 min av programmet känns det som resten reklam..

Tur programmen finns på nätet

2011-03-16 @ 09:32:13
Postat av: olaswing

Tack för alla kommentarer.

Nu pussar jag Swingen och skiter i reklamen.

Nej reklam är bra för då kan man hångla.

2011-03-16 @ 19:16:00
URL: http://olaswing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0