Våren




Ja då är våren äntligen på väg.
Det ser man för att bland annat så börjar joggarna ta sig fram ur idet.
Snön har änntligen försvunnit.
Vägarna börjar att torka upp och snart börjar dom damma i stället.
Fåglarna har börjat att kvittra.
Är så vackert att höra dem.
Som ni vet så har vi en tomt ser lite anorlunda ut.
Spåren efter  grävmaskinen är ju kvar så det blir mycket att göra när tjälen har släppt.
Men sen måste det torka upp lite också.
Finns mycket att göra när man har hus och eldar med ved.
I går åkte sommardäcken på bilarna och jag passade på att tvätta av dom också.
Blir rätt mycket att göra nu så kommer inte att skriva så mycket här men
det blir säkert ett litet stycke då och då.
Så glöm inte att titta efter.

Ha det nu bra till nästa gång.
Olaswing

Kommentarer
Postat av: Happymeanman

Här ser ni hunden som i MIA drar.

Ola hotar med att göra sig rar.

Nu blir jag ledsen som en liten gris

men förstår att han måste vara ute och eldar ris.

Hans tant är nog rätt sträng och äger en piska!

Fast det håller dom ju sexuellt rätt friska?

Kanske därför Ola är så senig och benig och tunn

nu är mina ord slut och jag behöver mat i min mun!!!

2011-03-28 @ 21:01:55
URL: http://jorgenkranz.wordpress.com
Postat av: HMW

Ja - nu är det verkligen dags att börja röra på fläsket - och då menar jag INTE att jag ska börja peta på Happymeanman.

Och klart jag är sträng

Vi äger ju bara en trång säng

Fast i sommar kanske vi ska sova på nån äng...

2011-03-29 @ 07:09:27
URL: http://miaswing.blogg.se/
Postat av: olaswing

Till HMM.

Klart att Swingen är sträng

Annars så skulle hon behöva hyra en dräng

Men hon är snäll och fin

Ja hon är ju min

2011-04-03 @ 19:34:18
URL: http://olaswing.blogg.se/
Postat av: olaswing

Till HMV.

Sängen är inte trång, vi ryms ju jämte varandra.

När vi är ovanpå varandra så är sängen jättestor,

ja nästan som en äng.

Men tänk att sova ute under stjärnorna med den man älskar.

Kram

2011-04-03 @ 19:38:04
URL: http://olaswing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0