Första maj






Ja då var det första maj.
Swingen doggen och jag var ute på en liten promenad i dag, den var mellan 5 och 6 kilometer lång.
Det var så härligt i skogen.
Finns så många ställen här som är så vackra..
I går så klippte Dennis och jag hela gräsmattan.
Det blev så fint.
Växthuset har börjat att sätta fart på fröerna som vi sått.
Ska bli spännande att se hur det blir.
Får springa och vattna varje dag.
Sedan så har vi en grej på gång intill de nya avloppsbrunarna på tomten, blir lite bilder
senare när det är färdigt.
Finns så mycket man kan hitta på i en trädgård.

Ha det nu så bra till nästa gång som jag tittar in.
Olaswing

Kommentarer
Postat av: MiaSwing

Ja - den där skogsrundan är helt underbar - den var nästan det härligaste på hela helgen :)

2011-05-02 @ 07:14:28
URL: http://miaswing.blogg.se/
Postat av: olaswing

Ja den vill jag gå flera gånger.

2011-05-09 @ 20:28:19
URL: http://olaswing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0