Lösningen




Det har hänt något med dunkarna.
7 blev 4
Nu är frågan var dom andra 3 tog vägen.
Jo det är skogsjobbarna som har annvänt dom.






Det här är tre bilder tagna i naturen.
De två första i Blekinge.
Den sista utanför kärnkraftverket i Oskarshamn.
Tänk vilka konstiga djur dom har där, det ser riktigt sjukt ut,
är nog värre än så.



Har varit lite trädfällning i skogen runt tomten, men som du ser så trillade
träden lite kors och tvärs in på tomten.
Men jag var framme med sågen och fick bort skräpet.

Grabbarna lekte i grushögen.
Dom har ju blivit rätt så stora nu så nu är det skottkära i stället för hink som gäller.


HMM kom på besök när jag hade börjat med veden.
Han kollade in vedklyven.


Det blev lite frukt på dagen, Filip hade fixat till frukten.
Maria hade gjort något gott i glasen.
Vattenmelon och jordgubbar.
Mums.
Ja så kan det hända här i skogen på en helg.

Ha det bra till nästa gång.
Olaswing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja - en härlig och märklig helg var det!

2011-05-30 @ 07:17:44
Postat av: olaswing

Ja det hände mycket.

2011-05-30 @ 18:40:07
URL: http://olaswing.blogg.se/
Postat av: Taffeljupp

Polska skogsarbetare??

2011-05-31 @ 05:47:57
Postat av: Håletiröret

Nu får du skriva lite mera annars blir du borttagen från min favolista.

Hälsningar H.P.

2011-06-15 @ 18:12:01
Postat av: Turbofucker

Du åker bort från min favvolista också och raka vägen in på Tråklistan om du inte skriver inom tre dagar.

Fattaru....:(

2011-06-23 @ 12:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0