251 Nya friska frågor.

251

Tänk så kul.
Massor med nya friska frågor.



Fråga nr:1

Vad föreställer bilden?


Olaswing- Jag tror att det är en tysk maträtt.

Fråga nr:2

Vad är det som drakar gör allra helst?

Olaswing-Går i ide övanför en skatt.

Fråga nr:3

Vad gör en drake när han inte har någon skatt att sova på?

Olaswing-Han flyger ut och eldar upp närmsta strålande by eller stad.

Fråga nr:4

Vad tycker drakarna om att dricka?

Olaswing-Fotogen. Är det slut så kan jag ta lite disel blandat med bensin.

Fråga nr:5

Var tycker en drake om att bli kliad?

På svansspettsen och mellan vingarna.

Fråga nr:6

Hur många frågor är det kvar?

Olaswing-??????????????????














Ha en bra dag.

Fler frågor kommer kanske nästa gång.

Olaswing




Kommentarer
Postat av: Drakdoktorn

Japp - då ska jag - Drakdoktorn svara på edra frågor:

1. Bilden föreställer en Drakböld på ena vingen.

2. Drakar flyger helst åt helvete - för de älskar värmen... Det är även känt som Södra Drakspaet.

3. Då rövar han en jungfru. Och då menar jag INTE att han tar henne i röven...fatta!

4. Drakar älskar att dricka eldvatten och sedan fisa ut lågor i andra änden...Bara för att retas.

5. Fråga hellre var en drake INTE tycker om att bli kliad...Det går fortare att räkna upp.

6. Hur många frågor som helst.

Iallafall om ni frågar doktorn.



Ha en fortsatt bra dag och:

Vänligen boka ny tid i receptionen.

Drakdoktorn

2011-11-09 @ 11:47:36
URL: http://drakensmage.com
Postat av: olaswing

Tack Drakdoktorn för alla svar på mina frågor.

Jag bokar genast en ny tid hos syster.

Nu dök det upp ytterligare en fråga.

Är syster jungfru?

Då kan jag röva bort henne.

Ha en bra dag.

2011-11-09 @ 19:03:12
URL: http://olaswing.blogg.se/
Postat av: Drak(k)(ula)

Känner att även jag måste svara på dessa drak frågor även om mina kundskaper inom området är mycket begränsade.



Fråga1: Det är drakens hjärna efter "galna kosjukans" befall!



Fråga2: Drakar gör allra helst smådrakar eller berätta grishistorier.



Fråga3: När draken inte ha en skatt att sova på sover han på en bortrövad jungfru!



Fråga4: Att draken skulle dricka fotogen och liknande drivmedel kan jag bekvämt dementera. Dessa vätskor är alldeles för svag i energiåtergivningen för att kunna driva drakens vingmotorer. Jag har med ögna ögon sett att drakar dricker endast alkohol som potentiell energimotiveringsförnyare.

Det går bra med vanligt öl, vin eller whisky. Det låter inte spännande i samband med drakfrågor men så är det!



Fråga5: Att draken vill blir kliat på svansspetsen är alldeles riktig. Då reser han på sig omedelbart och börja spruta eld hej vild.



Fråga6: Det är en typisk fråga från en "galen kosjuka" befallen drakhjärna! Tidvis förvirrad och i längden ej botningsbart sinnestillstånd som tyvärr krymper till testikelstorlek med tiden och slutar i att smådrakar endast blir kycklingar vid födseln och inte är mera utvecklingsbar.

Forskarna jobbar på problemet men eftersom det finns så få drakar kvar är forskningsmaterialet svåråtkomlig!

2011-11-10 @ 10:41:50
Postat av: olaswing

Till Drak-(k)-(ula).



Med dina strålskadade svar om drakar förstår jag att du har för mycket fritid utan friskvård. Dom bara svävar iväg.

Det blir bara fel då.

Enda möjligheten att svara rätt på frågorna är att sluta tänka som en förstoppad älg.



2011-11-10 @ 18:59:31
URL: http://olaswing.blogg.se/
Postat av: Drak(K)(ula)

Jag förlåter dig dina fräcka kommentarer. Du är ju en smittat drake!

2011-11-11 @ 00:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0