Sommar!

I dag är det valborgsafton.

Då firar man att våren är här.

Hmhm.

Kanonväder när jag kom hem, det var bara att ta av kläderna och sätta sig i solen på altanen.



Vem behöver åka utomlands när sommaren är här.

Ska bli lika fint i morgon, underbart.

Blir att vara ute i solen hela tiden och pyssla med lite olika projekt.



Ett är att regntunerna ska höjas och då måste man flytta vatenutkasten.



Sen är det lite pyssel med de gröna växterna och växthuset ska göras i ordning.

Jag får nog ta lite semester och vila upp mig efteråt.

Men det är så härligt att vara ute i solen och värmen.

Ibland går jag bara ut en runda och bara njuter.

Tänk er att ligga i gräset och lyssna på alla fåglar som kvittrar och se hönsen

gå förbi på jakt efter någon mumsig mask.



Ja det kommer att bli en toppen dag i morgon.

Ha det nu bra till nästa gång.

Olaswing

Kommentarer
Postat av: Rappeldipa

Ähhhh....en fråga bara:

Om hönsen kommer förbi dig för att letar efter en smaskig mask...........blir du inte rädd då att de äter dig? lol

2012-05-02 @ 10:52:31
Postat av: Swingen

Härligt att ligga bredvid min drake, höra lärkan och se molnen som seglar förbi...

2012-05-02 @ 12:33:32
URL: http://miaswing.blogg.se/
Postat av: olaswing

Ja Swingen det är underbart.

2012-05-02 @ 18:45:20
URL: http://olaswing.blogg.se/
Postat av: olaswing

Du Rappeldipa det är ju så att höns inte kan svälja hur stora saker som helst.

Dom klarar inte ens en hamburgare.

Möjligen insekter.

2012-05-02 @ 18:47:49
URL: http://olaswing.blogg.se/
Postat av: Anonym

Insekter?

Jag känner lite oliker sekter du.

Jehovas, kristna, BMW-fans och självklart Bayern München. Men de som du säger hönsen äter, INSEKTER??? Eftersom du skriver i pluralis så vill jag ha alla namn på dom du? Så jag kan googla på de!!

2012-05-02 @ 19:56:53
Postat av: olaswing

Du får komma hit och fråga dom vad deras namn är innan hönsen äter upp dom.

Men jag har sett att hönsen är tokiga i daggmask.

2012-05-03 @ 18:06:05
URL: http://olaswing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0