Tystnad

 
 
 
Ja tystnaden är total nu när Maria inte är kvar här längre.
 
Tv:n  är ju på hela tiden men det är inte Marias röst.
 
Är en väldigt jobbig tid fortfarande men livet fortsätter ju i alla fall.
 
I helgen provade jag att byta miljö.
 
Var uppe i Kosta på hotellet men jag var ju själv så det hjälpte bara lite.
 
Sedan har jag funderat lite och kommit fram till ett beslut.
 
Även om det hjälper att skriva här så kommer jag att låta bloggen vila lite.
 
Den är länkad så mycket till mina känslor och förknippad med Maria.
 
För at jag ska orka så måste den få vila lite.
 
Kanske att jag tar upp den igen eller så blir det en ny blogg.
 
Vi får se vad våren släpper fram.
 
Ha det nu bra till nästa gång.
 
Kram
 
olaswing
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0