Jag och Svenne



Svenne enhörning kom på besök ikväll.
Han behövde plåstras om av Swingen efter kollisionen med en gran.
Det var den granen som stod till vänster om tallen, innan enen.

Efter omplåstringen så tog vi varsin öl och Svenne tyckte att vi skulle gå ut och titta på granen som stod jämte tallen innan enen.
För där satt den lilla biten av toppen på hans horn kvar.
Han ville att jag skulle elda upp granen. Drakar är ju väldigt bra på eld ni vet.
För att ingen skulle komma åt hans hornbit. Då skulle han få sju års olycka och HUR kul är det på en skala.

När granen var uppeldad så tog jag fram varsin öl till som jag hade gömt under vingen.
Då sa Svenne - Jag vill berätta en hemlighet för dig...

Fortsättning följer...för nu börjar vi bli lite...


Ha en god natt



Ola Swing










Kommentarer
Postat av: Svenne

Hej draken.

Jag skulle bara titta in och se vad du skrivit.

Måste du använda så små bokstäver.

Är så svårt att läsa.

Ha det bra kompis.

2012-01-22 @ 20:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0