Svennes hemlighet



Nu är det ju så att Svenna hade lovat berätta en hemlighet.

Han såg sig omkring när vi stod där vid den nerbrända granen.

När han var övertygad om att vi var själva så sade han.

Ola ta fram ölen du har under den andravingen så ska jag berätta.

Det är ju så här att jag ofta springer in i saker och ting-

Du såg ju vad som hände med den här granen.

Jag har svårt att läsa på Swingens blogg( http://miaswing.blogg.se ) , blir så ledsen när jag inte ser texten.

Vad tror du , Kan man förstora det mer eller vad ska jag göra.

Nu började jag tänka lite och plötsligt kom jag på det.

Svenne ser dåligt, han behöver glasögon.

Hmhm sa jag  och sedan sade jag till Svenne.

Kom vi går in till Swingen så får hon hjälpa dig för jag tror att du ser dåligt.

Vi skyndade oss tillbaka till stugvärmen och berättade för Swingen vad vi kommit på.

Då sade hon...

Fortsättning följer på

http://miaswing.blogg.se/

Ha en bra dag.

Olaswing



Kommentarer
Postat av: Babsan

Ja Babsan - det är jag som är med på bilden. Jag vet vad som hände, för jag smög bakom di där två tosingarna. Svenne slår ju i med sitt horn så fort han vänder på huvet. Han både ser dåligt o sprätter till så fort han blir rädd.

De såg aldrig mig - för jag syns ju inte i snön...hahaha

2012-01-26 @ 13:10:15
Postat av: Svenne

Jaså det var du Babsan som var där när bilden togs.

Jag undrade varför H Blixt plåtade en snöklump.

Nu vet jag.

Hihi

2012-01-26 @ 18:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0