Snart 54. Hmm

 
 
 
 Ja  nu är det snart semester och då fyller jag som vanligt år.
Det är alltid härligt att vara ledig då.
Nu  är det ju så att jag tänkte passa på att önska mig lite så att ni vet vad jag vill ha.
 
 
Där blev ni lurade. Hihi.
Jag har allt jag behöver och lever med den underbara kvinnan som jag älskar.
Tänk så härligt.
 
 
Men det är klart att fyndiga presenter är alltid välkomna.
Är så  kul att öppna ett paket som någon har tänkt lite på innan dom snodde in det i lite vackert papper.
Ja det får gjärna vara en vacker vers också.
Det är ju inte så stora krav men glöm inte att innehållet måste vara extremt dyrt och helst stort.
Still och klass passar ju en som blir 54.

Hihi
 
Ha nu en bra dag.
Olaswing
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Swingfamiljen

Jasåklart du ska få nåt med stil och klass.
En egen häst t ex. En sån som Tusselago.
Vad säger du om det...?

2012-07-03 @ 14:38:03
URL: http://miaswing.blogg.se
Postat av: olaswing

Ja en egen häst
Det låter bäst
Ja rentav bra
Det vill ju alla ha
Men var ska den bo
I stenkällaren månntro
Kanske något annat
För din fantasi har ju inte stannat
Då så
Nu får du hitta på

2012-07-07 @ 09:56:40
URL: http://olaswing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0