Juni 6

Juni 6.

Då är det sveriges nationaldag.

Det är numera en röd dag.

Jättebra.

Är bara det att de första två åren så jobbade vi som vanligt på mitt jobb.

Konstigt!

Men så kan  det vara ibland i det verkliga livet.



Nu den  6:e juni så var jag ledig.

Vi åkte till Tving och det slutade med att jag satt uppe på en häst för tredje gången i miit liv.

Vilken häftig känsla.

Lilla Tusse är nog en av de snällaste hästarna i världen.

Tänk att stå ut med mig på ryggen.

Jag brukar ju vara pest och pina på marken.

Alltid i vägen och med en kamera i högsta hugg.

Men nu fick han bära omkring på mig.



Det var fler som roade sig.

Vilma heter den här damen.

Hon sitter och har stenkoll på läget.

En äldre dam får sitta och titta på.

Det gäller att hålla stilen och distansen till de andra.



Ja livet är härligt.

Jag håller med Tusse och lille Noppe.



Njut av varje minut.

Så hade jag det den 6:e juni.

Jo det är klart att vi åt ju en massa god mat med något gott i glasen till.

Ha det nu bra till nästa gång.

Olaswing.

Kommentarer
Postat av: Swingen

Vadå "pest och pina"...De ska ju fram till dig och gosa hela tiden.

Härligt att du är öppen för att pröva nya saker i livet. Det är en av anledningarna till att jag älskar dig.

Puss!

2012-06-11 @ 07:05:27
URL: http://miaswing.blogg.se/
Postat av: olaswing

Ja men det är ju bara för att komma undan kameran.

Dom vet ju att jag aldrig har något godis, bara vänliga ord och kel.

Godiset sparar jag till min kvinna.

2012-06-11 @ 19:33:49
URL: http://olaswing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0