Glada höns.

Våra höns är så glada.

Varje gång man går ut på tomten så kommer dom springandes i den nya stora fina hönsgården.



Och går man in i inhägnanden så måste man sätta sig ner och prata med dom.

De bruna hönsen (Billi o Bulli) kommer genast fram och vill bli klappade.

Det är tiden bland barnen på förskolan som gjort dem så tama.

Men även våran Luci vill kela med en.



I söndags så var vi och hälsade på den här sötnosen.

Han är rena cirkushästen.



Ja han älskar att leka med den lilla träplattan.

Han tillhör vårt lilla söndagsnöje.

Det är så kul att åka ut till Linn och alla djuren

men det är ännu bättre att gå ut till våra små gosiga höns.

Ha nu en bra dag.

Olaswing




Kommentarer
Postat av: Swingen

Fina bilder du tagit min drake!

Härligt att vara med alla djuren.

Ger sån glädje!

2012-03-28 @ 12:25:30
Postat av: olaswing

Tack så mycket.

Är stolt som en tupp efter det berömmet.

Men jag har ju vackra medarbetare också.

Dom ska också sträcka på sig.

2012-03-28 @ 15:55:51
Postat av: Blekspegel

Jag lovar att jag i mitt 18:e liv också skall blir så kär som ni! Både i djur och människor som inte är kvinnor!!

2012-03-29 @ 18:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0