Pussar

Pussar.

Ja det låter konstigt men man kan få pussar av sin

älskade och man kan få pussar när man minst väntar det.





Dom är så underbara dom där söta Alpackerna.

I söndags fick tre av fyra lära sig att pussas på komando.

Leo som ni ser på bilden hade lärt sig det innan av sin matte Linn.



Tänk dessa lite skygga pälsdjur gillar att umgås och gosa lite med o.

Jag måste berätta att om dom vill

så spottar dom lika bra som Lamadjuren och det luktar lika illa.

Men änndå  har jag inte sett dom göra det när jag är hos dom

och det finns rätt så många packer hos Linn.



Men det är helt underbara djur.

Ha det nu bra till nästa gång.

Olaswing

Kommentarer
Postat av: OST

Viss människor gör vad som helst för att får en puss..............eller är det pälsen du saknar ? ....lol

2012-03-07 @ 20:26:51
Postat av: HMW

Pussar av Alpackor är det näst underbaraste som finns. Pussar av Drakar är förstås nr 1!

2012-03-08 @ 07:26:53
Postat av: olaswing

Ja HMW det är klart att Drakpussar är bäst.

Du får så många du vill ha plus alla dom som jag vill ge dig.

2012-03-18 @ 20:02:51
URL: http://olaswing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0