Mörker

 
 
Ja det är mörkt ute, nästan hela dagen.
 
Sov länge i dag  så då blir dagen ännu kortare.
 
Snart  är det årets kortaste dag men sedan går vi mot ljusare tider.
 
Personligen så tycker jag att det kvittar.
 
Inom mig är det fortfarrande kolsvart.
 
Saknaden är så svår att hantera.
 
Tårarna rinner så att jag inte ser vad jag skriver.
 
Har saker som behöver göras men det funkar inte.
 
Sitter bara och tänker.
 
Detta är något som jag hoppas ändrar sig.
 
Tankarna måste få finnas men att inte klara av det anndra är så jobbigt.
 
 
Tack alla som frågar hur jag mår.
 
Jag svarar artigt men svaret är det som jag vill att ni ska höra.
 
Trodde aldrig att det skulle bli så här.
 
Varför?
 
Visst en del säger att Maria finns kvar hos mig och det har jag  märkt men det är inte samma sak
 
Det riktiga närheten av någon, doften, värmen, djudet och energin saknas.
 
Det måste bli en förändring snart annars är jag inte så säker på att jag fixar detta.
 
 
 
jag annvänder en del bilder igen för jag gillar dom.
 
Kan ju bli chatigt men så är det.
 
Ja blev ju några rader.
 
Ha det nu bra till nästa gång.
 
Kram
 
olaswing
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0