Ja

Ja.
 
Ja det är ju så att jag ska fortsätta med denna bloggen men har haft det lite kämpigt att skriva något.
 
Men jag ser att många är inne och tittar om det händer något.
 
Tack för det.
 
 
Ja det är en jobbig tid.
 
Har snart varit ensam en och en halv månad och jag fattar fortfarande nadda.
 
Jo jag fattar.
 
Verkligheten kom ifatt mig en dag och jag bröt ihop fullständigt.
 
F_n vad det är jobbigt.
 
Jag bara undrar hur jag ska klara deta.
 
Tårarna rinner och jag trodde att det skulle hjälpa att skriva något.
 
Men det gör det.
 
Så lite längre fram kommer det mer.
 
 
 
Här ser ni ett par bilder från Marias födelsedag i augusti.
 
Vilket underbart väder det var den dagen och vi innvigde den nya uteplatsen.
 
Den har vi jobbat med hela semestern.
 
Vilka nöjen vi hade.
  
Ja det fanns mycket som vi roade oss med.
 
Ha det nu bra till nästa gång.
 
Man vet aldrig vad som händer.
 
Tur är det.
 
Kram olaswing

Kommentarer
Postat av: Bettan

Roligt att få vara med och inviga uteplatsen...riktigt fin blev den.
Strålande väder och lika trevligt som alltid.
Ja det måste vara tungt att mista någon som står en så nära och sorgearbetet måste få ta sin tid.
Saknar också Maria svårt att fatta....
Styrkekramar från oss.

Svar: Tack mina vänner.Ja det var underbart och samtidigt blev det lite senare en katastrof.
Men så är livet. Kram

olaswing

2012-10-30 @ 21:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0